قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

ماه عسل

برنامه امشب ماه عسل عالیییییی بود...  

بخش اعظمی از برنامه رو داشتم گریه میکردم 

اصلا هم برام مهم نبود مهمون هامون داشتن چه فکری میکردند! 

اشک ریختم از این همه درک حضور خدا 

از این همه اعتماد به خدا 

ازاین همه صبــــــــر... 

و چقدر شیرین بود آرامش خدا دادی شان 

آرامشی که پاداش همه ی صبوری ها،جا نزدن ها،درک کردن ها و دوست داشتن هایشان بود.  

احسان امشب قصه،درحکم پیامبری بود برای مخاطبان ماه عسل 

پیام رسان آیه های عشق و توکل و صبر

زندگیتان تا همیشه پرنور.   

 

 

 

پ.ن  

هرکه در عشق سر از قله برآرد هنر است 

همه تا دامنه ی کوه تحمل دارند

نظرات 5 + ارسال نظر
sep!deh چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ق.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/

چقدر میخواد یک انسان اینقدر بزرگ باشه!!

من واقعاً کم آوردم!!!!

منم همینطور
میگفت من فقط با خدا معامله کردم

راه نشین چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ http://raahneshin.mihanblog.com/

چرا من ندیدم برنامه روووووو !!!
امیدوارم زندگیشون تا همیشه پایدار و عاشقانه باقی بمونه ...


+ پیامک وارده:
احسان علیخانی: خانوم بهترین آرزوتون چیه؟
سولماز: خدایا به اونایی که مث منن یه احسان بده یا زودتر شفاشون بده ...

ماه عسل منهای احسان علیخانی رو دوست دارم
برو دانلود کن ببین
فقط مواظب احساساتت باش

بهار... چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام نماز و روزتون قبول
اره دیدم عجب برنامه ای بود،
این پسر عجب تحملی داره تو این سن !!!
،گفتم شاید خدا این هارو بیشتر دوست داره و بخواید این رو مرید وهمراه امام زمان کنه از خودم خجالت کشیدم .

مامانم میگن قهرمان اصلی این داستان پدر و مادر این پسرن....واقعا هم همین طوره ها،دمشون گرم که چنین بچه ای بزرگ کردن

sara چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ

واقعاقشنگ بودمنم کلی گریه کردم!

بی بازگشت یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ http://Binamak.blog.ir

معرکه بود... معرکه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد