قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

مدرسه دانشجویی اهل بیت

مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت

واحد خانواده مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام دانشگاه تهران است

 که به صورت مشخص به موضوع خانواده و تربیت نسل توحیدی می‌پردازد.

فعالیت‌های این مجموعه در سه محور پژوهشی، آموزشی و فرهنگی است.

توضیحات بیشتر

ثبت نام ترم پاییزه

و عشق قافیه اش گرچه مشکل است اما

خدا اگر که بخواهد ردیف خواهد شد...

از لاک جیغ تا خدا

لطفا هرکی ندیده ببینه

همین!

به مادرش گفته بود:

مادر من در الرمادی محاصره هستم و مهمات هم تموم کردیم

اگر بعد از یک ساعت زنگ نزدم حلالم کن و مواظب سجاد و زینب باش.

و مادرش جواب  داده بود:

خدا به همرات مادر، نگران بچه ها نباش، شهادت گوارای تو باد


در گوشی نوشت:

تلخ است این که قایقران باشی ،خیال برت داشته باشد که دلت را به دریا زده ای و به سمت بی نهایت در حرکتی

اما یک روز ، بی تفاوت از تعریف و تمجید هایی که  دیگران نثارت میکنند

چشم هایت را  به روی حقیقت  خودت باز کنی و ببینی کسی  شده ای که هرگز نخواشته ای باشی

یک آن حس میکنی آنچه باید باشد و می توانسته باشد نشده است

و تو  دیگر ذره ای تاب تفکر عاقلانه درباره گذشته و آینده ی خویش را هم نداری

و آنگاه ناباورانه، باور میکنی که تباه و مسخ و تمام شده ای

حالا دیگرنه حال پارو زدن داری

نه جرئت غرق شدن

و تنها مانده ای چشم انتظار کوسه ماهی ها

خیاطانه!

طرز تهیه ی یک عدد مانتوی جلو باز

یک عدد ملافه را برداشته(ترجیحا از این ملافه گل گلیا با رنگ های جیغ)

آن را دور خود پیچانده و سپس در صورت تمایل ، برای محکم کاری یک عدد نخ را روی آن گره میزنی

مانتوی شما آماده است.

به همین سادگی...!

البته از اتاق فرمان اشاره میکنند در طرح های جدید به جای ملافه از تورهایی نظیر پشه بند و... هم میتوان  استفاده نمود.

تا برنامه ی بعدی خدا حافظ همگی!

دلخوش به عیدی ام" سفر از جنس اربعین"

آقا....قرار بعدی ما موکب الرضا...

گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را

تا زود تر از واقعه گویم گله ها را...

از لطف تو یک پیر پالان دوز هم گاهی

دارد خبر از ماورا و ماورایی ها

من شک ندارم گوشه چشمی از شما آقا

میسازد از هر عاشقی شیخ بهایی ها

من کودک گمگشته ی دیروز این صحنم

بیزارم از امروز خود،بسیار بیزارم

کار من از آهو گذشته ضامن آهو

دیروز کفتر بودم و امروز کفتارم