قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

نیلوفرانه

رفیق روزهای خوب...

رفیق خوب روزها...

به پشت سرم که نگاه میکنم

در گوشه گوشه های خاطرات این سال ها

تصویری پر رنگ و مهربان از نیلوفرانه های تو در ذهنم تداعی میشه

روز اولی که تو اون دفتر 2در 3 کوچیک جاد دیدمت اصلن فکرش روهم نمیکردم این دیدار و باهم بودن ها و اتفاقات مسیر راه یه روزی اینقدر دنیامون  رو به هم نزدیک کنه که فراتر از یه دوست صمیمی برام بشی یه خواهر خیلی خیلی خوب...

نیلوفرم

عروس خانوم

میدونم که خودت هم خوب میدونی حس هیجان و ذوق این روزهای من به هیچ عنوان در قالب کلمات و از پشت این مانیتور قابل بیان نیست

دلم میخواست پیشت بودم و محکم بغلت میکردم و تلافی همه ی این روزهای دوری و دلتنگی و ندیدن و شوق و لذت دیدن  این لحظه های همسفر شدنت باهمسرت رو میریختم توی چشم هام و ساعت ها اشک میریختم.

اینقد ذوق دارم برا دیدنت که گذاشتم همه رو  دوهفته دیگه که میبینمت بروز بدم

به اندازه همه ی همه ی مهربونی های قلب بزرگت ارزو میکنم روز به روز محبت بینتون بیشتر بشه و پر پرواز هم دیگه بشید تااااا بهشت.

+راستی سلام مارو به اقای داماد برسون و بگو نیلوفر از اولشم واس مابود هنوزم واس ماست،یه وقت فکرنکن دیگه فقط مال خودشونیا:))

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام عزیزدلم
چه پست بااحساسانه ای... چقد دلم تنگ شد واسه اون روزا که همش باهم بودیم
ممنون بابت همه مهربونیات و تبریکاتت
برامون دعا کن خیلی

+ دو هفته دیگه که تو عروس تشریف داری نمیتونی زیاد ذوق کنی اون وسط :))) نجمه با اینکه زیاد همو نمیبینیم اما چقد از الان دلم تنگ بشه وقتی از این شهر بری :'(
از فاصله با مسافت زیاد بدم میاد...

سلام عروس نو☺
تازه هنوز ندیدمت اینقد ذوق دارم وقتی ببینمت که دیگه هیچی.
+نه بابا ما از اون عروساش نیستیم
میگی نه از مائده بپرس جشن عقدمون اون وسط چقد داشتیم ذوق همو میکردیم.دیگه اخر سر مائده برگشت گفت تو عروس هم شدی و هنوزم تو چارچوب خاصی نمیگنجی

+هیچ نگران نباش تازه ما در آینده رفت و امدمون به اصفهان کمتر که نمیشه هیچ قطعا بیشتر هم میشه.
آخر هفته ها هی قرار بذاریم بریم میدون امام

نیلوفر یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:02 ب.ظ

راستی نجمکم سالگرد ازدواجتون مباااارک
چقد زود یکسال شد!
انشالا سالیان سال با عشق و خوشی واسه هم جشن سالگرد بگیرید♥

بابا حضور ذهن
اصلن تحت تاثیر قرار گرفتم اسااااسی
قربان محبتت
هی بت گفتم بذار یه دو روز دیرتر عقد کن که سالگرد تزویجمون باهم باشه ها
گوش نکردید
عروس داماد ذوق زده

یاسمن مجیدی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:39 ب.ظ http://ysmnmajidi.blog.ir

قایقران سلام
تمام این سال ها همیشه اسمت ر‌و تو صفحه نیلوفر می دیدم
قایقران دوست صمیمی نیلوفر بود انگار
همیشه بود
نیلوفری ما که عروس شد تو صفحه ش چشمم به قایقران افتا. و گفتم برم ببینم وبلاگش رو
جالب بود که اینجا هم با دیدن پست نیلوفرانه حس کردم‌حضور نیلوفر همه جا هست‌.
صمیمیت ما به اندازه شما نبود.
اما همیشه نیلوفر برام خاص بود
شاید از وقتی که تو اصفهان دیدمش بیشتر شد.
بارها متنی رو که اول کتابی که بهم هدیه داده میخونم و پر می کشم تا خودش.

سلام بر یاسمن خانوم
اتفاقا ماهم اسم شما رو زیاد زیاد از نیلوفر شنیدیم اما خب توفیق دیدار نداشتیم.
من به عنوان دوست صمیمی نیلوفر دعوتتون میکنم بیایید عروسیش تا باهم آشنا بشیم.
خخخخخ

نیلوفر پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:40 ق.ظ

اتفاقا میتونم بگم تو و یاسمن دو تا از دوستای منحصر به فرد من هستین که از اتفاق شخصیتتون خیلی هم به هم شبیهه!
تو عروسی من که با هم آشنا شدین متوجه میشین. خخخخ

+ یاسمن جانم خیلی ممنون از محبتت عزیزدلمممم

خعلی هم خوب
من هم مشتاقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد