قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

سقوط...!

به قول مداح ها همین دو خط و یاعلی:

بچه‌ها؛
اگر شهر سقوط کرد،
آن‌را دوباره فتح می‌کنیم مواظب باشیم ایمانمان سقوط نکند.

شهید محمد جهان آرا  

 

پاییز آمد در میان درختان

برخلاف نوشته های شاعران و تصورات اکثریت مردم که پاییز را فصل دلتنگی و افسردگی می پندارند من شخصا علاقه ی خاصی به این فصل دارم.

بعد از سپری کردن تابستانی شلوغ با تمام گرما و جنبش  و حرارتش،پاییز نوید بخش آرامش و سکوتی است دلچسب.سکوت و آرامشی که همراه شب های طولانی پاییزی شده و به تو این فرصت را میدهد تا وقت بیشتری را با خودت و برای خودت سپری کنی

پاییز را دوست دارم با تمام خاطرات خوبش، این که صبح به صبح یک نگاهت به ساعت دیواری باشد تا مبادا دیر به مدرسه برسی و یک نگاهت به کارتون  تام وجری که هر روز برنامه صبح بخیر ایران بخش میکرد.

این که خودت را ملزم کنی که در طول مسیر صدای خش خش تمام برگ های زیر پایت را در بیاوری،و مبادا برگ خشکی از قلم بیفتد!

پاییز را دوست دارم با بوی گردو های تازه ای که در تمام کوچه باغ های شهرم پیچیده است.

اصلا پاییز که میشود ناخودآگاه کودکی درونم هم به وجد میاید،دلم میخواهد تمام شهر را راه بروم  و بلند بلند بخوانم پاییز آمد در میان درختان...