قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

عجایب هشتگانه...!!!

سلام 

این عکس رو ببینید 

 

 

امروز دوباره این صحنه رو دیدم داغ دلم تازه شد 

اعتراف میکنم یکی از شگفت انگیز ترین چیزهایی که تو زندگیم دیدم همینه 

هرجوری هم فکرش رو میکنم نمی فهمم آخه چرا آدم باید دوغ و گوش فیل رو باهم بخوره؟

اصلا اون آدمی که اولین بار چنین چیزی رو کشف کرده واقعا چه منظوری داشت.از این حرکت...؟!

بنده با کمال احترام این عملیات شگفت رو جزو عجایب هشتگانه تلقی میکنم

و کلیه ی دوستان اصفهانی الاصل و پیروان این مکتب را به خدامیسپارم

نظرات 16 + ارسال نظر
دوغ و گوشفیل! پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ

این چیز به قول شما عجیب را باید خورد
نکته اش اینه که دوغ سرده و گوشفیل باعث میشه سردیش رو بگیره
شما نخوردی نمی دونی؟

خب دوغ رو با هزار جور چیز گرم دیگه هم میشه خورد مثلا انواع سبزیجات و عرقیات گیاهی،این که بهتره
تا شیرین و شور و ترش رو باهم بخوری،نه؟!

عجایب نه گانه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

یکی از بزرگترین عجایب در دوران ما عبارت زیر است

دانشگاه آزاد اسلامی!

khanoOmi پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام خواهرا...احوالات شریفدون؟زیارتتون قبول حق باشه آباجی...
من باب بحث خوشمزه ی دوغ و گوشفیل باس بگم بابا به این خوش طعمی و دل نشینی...!ینی بنده که به شخصه عاشق این غدای اصیل اصفاااااانی هستم!دم بچه ها اصفان گرم!


+یادم باشد دفعه بعد که همایش ازدواجی،توپ تانک تفنگی،پاسخ از مسولین محترمه ای چیزی راه انداختیم به جا چای با یه سینی دوغ و گوشفیل در خدمددون باشم!
لهجه نوشت:برای زنده کردن حس اصالت این دو برادر عزیز(دوغ و گوشفیل)لطفا با لهجه ی غلیظ اصفهانی خوانده شود)!
در خدمتیم..

به به سلام خانوم
زیارت شمام قبول
دلمان برایتان تنگ شده بود بانو

نه قربونت از این پیشنهاد ها نمیخواد بدی
پذیرایی با آب سردکن های دانشگاه به نظرم بهتر از اینه

khanoOmi پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ

ایضا خواهر عزیز من..ما که همیشه دلمون برا شما تنگه..دلم برا تون "این" اندازه شده..(برای نمایش "این" دو انگشت شست و اشاره به هم چسبانده شود!:-))
مرسی بابت زیارت قبولی دوست گوشقیل دوستم...

راه نشین جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

گاهی لازمه انسان خطر کنه و مزه ی دوغ و گوشفیل رو هم بچشه!
بنده به شما سفارش میکنم یه بار با "عشق" ( دقیقا مث مادری که فرزندش رو به آغوش میکشه) با عشق به طرف این مقوله ی ترش و شیرین بیای و مزه ی استثناییش رو بازم تاکید میکنم با "عشق" بچشی ،بعد میفهمی که چقدر دلت میخواست اصفهانی الاصل می بودی!

ولی خواهر خوانووووومی عجب پیشنهاد خوبی دادا ...!
یادم باشه واسه پذیرایی طرحامون از دوغ و گوشفیل استفاده کنیم! البته ناراحت نشو واسه شما کیک و ساندیس می گیریم

متاسفانه بنده خیلی اهل خطر نیستم
و روحیه حماسی ندارم مثل شما،

نه زحمت نکشید من با همین آب سرد کن های دانشگاه هم راحتم

راه نشین جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ

بالاخره اینقدر گشتی که این شکلکارو پیدا کردیا!!
افرین دخترم. بالاخره فهمیدی که نابرده رنج گنج میسر نمی شود ...!

وای آره بلاخره فهمیدم باید چیکار کنم
وای که چقدر سخت بود بدون اینا جواب کامنت دادن

مریم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://binamak.blog.ir

ما که تاحالا نخوردیم :|

خوب کاری کردی
منم جرئت نکردم بخورم
این جماعت اصفهانی الاصل!! هم که میبینی دارن طرف داری میکنند رو حساب عرق قومی قبیله ایشونه وگرنه خودشون هم میدونن خیلی ترکیب عجیب غریبیه

سیده شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://smf1370.blog.ir

من یه پست گذاشته بودم در همین راستا. خیلیم خوشمزه س.شما یه بار بخوری دیگه عاشقش میشی! ما اصفهانیا یه چی میدونیم که این دوتا رو با هم میخوریم.بعله

جدی؟
شما هم اصفهانی هستی؟!
این ور اصفهانی...اون ور اصفهانی...همه جا اصفهانی..
میگم اصفهانیا دقیقا چند درصد جمعیت کشور ور تشکیل دادن؟!
حالا خدا رو چه دیدی شاید منم یه روزی امتحان کردم
اما اگه چیزیم شدخونم گردن شماهاست

باران شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ http://5shambesoba.blog.ir

منم بین دوستان دیدم که میخورن !
ولی من اعتراف میکنم که واقعن بد مزّس !
:D

درووود
آفرین
لذت بردم از این همه صداقت

م.بیدار شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

در مورد دوغ و گوشفیلم بگم ما اصفهانی اصیل نیستیم که رو غذامون تعصب داشته باشیم اما خداییش دوغ و گوشفیل جز معدود تناقض های شیرین زندگیه و از این چیزا زیاده مثل خورش ماست که خیلی ها باش مشکل دارن .
ممنون

تناقض شیرین هم توصیف جالبیه!
خورش ماست که واقعا فوق العادست
خیلی خوبه
اما این یکی...

ساحل یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

خانوم قایقران مگه شما در جریان گرونیا نیستی دوست گلم فعلا ارزون ترین چیز و به نظر خوشمزه ترین توی این دوره زمونه همینه توروخدا به این بنده خداهایی که حداقل به همین دوغ و گوشفیل اکتفا میکنن و تو خیابونا نظری میدن و خساست به خرج نمیدن خرده نگیر توصیه میکنم شما هم چشماتو ببند به نیت کیک و ابمیوه بخور و برو اخه مال مفته خواهرجونم


اینم حرفیه...
من دقیقا شمارو نشناختم!

دوغا گوشفیل! چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

اصه چون نخوردی نیمیدونی؟
اصه اِز کوجا میدونی چه طمی میدد؟
نه بوگو بیبینم؟
اصش باید باهم خورد این دوغا با گوشفیل
می خَی بوگوی چه؟
برو بخور یه بار امتحان کون تا بفمی
حالشا بِبِری
یخ کردشم بخور تا جیگرد حال بیاد
"ساحل"ضمناً دوغم کیلوی 700 تومنس همچین که می گویندم ارزون نیست

با این غلظتی که شما فرمودید حتما باید امتحان کنم
تسلیم...

پینوشت:اگه من این خوانندگان گمنام وبلاگ رو میشناختم چقدر خوب بود!!
خب به اسم خودتون یا یه چیزی که من بشناسمتون کامنت بزارید...

علی اکبر جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ http://yadbud.mihanblog.com/

دیشب باران آمد اندر این دل ظلمانی؛ کاش همیشه سیل رمضان جاری بود و میشست این همه تیرگی های قلب های فرورفتته در ظلمت مارا...!!!

عید رمضان مبارک

همراه یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

اولا:شما میدونین چند نفر از این راه خرج خودشون و زن و بچشون در میارن؟
دوما:من یک اصفهانی اصیلم
سوما:هیچ چیز خوردنی رو نمیتونین پیدا کنید که انقدر خوشمزه و در عین حال مقوی باشه.
چهارما:من به خاطر این پستتون چند وقتی وبلاگتون را تحریم میکنم.

یادمه از همون دوران طفولیت هرچیزی که دوست نداشتم بخورم و به نظرم بد مزه میومد،بم میگفتن مفیده مقویه باید بخوری...
و من همیشه فکر میکردم آخه چرا همه چیزای مقوی بدمزه هستند!!
با این توصیفات ظاهرا دوغ و گوش فیل هم از همین قانون پیروی میکنه...

قبل از تحریم هم فکر کنم سالی یکبار بیشتر گذرتون به اینجا نمیفتاد
حالا که با این شدت قراره تحریم بشیم احتمالا دفعه ی دیگه که میایید نه قایقی وجود داره نه قایقرانی.

دوغا گوشفیل! چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
ینی شوما میگوی دیگه هیچ تناقضی تو خوراکیا که می خوری نیست؟
آخه دختری خب شوما همین خورشت ماس(به قولی م.بیدار)
یا آبلیمو شیکر یا فسنجون یا ...(حالشا ندارم بنویسم،آخه روزه م) را بیبین اینام تناقضی خوراکیه شور و شیرین ، ترش و شیرین

فک کونم شوما اینا را هم !

دعامون کونین تو این ماه رمضون.
فکر کونم اِز فردا باید بگوی یم :
دیگه نیمیشد ادامه داد (عید فطر موبارک)

یاعلی

ای بابا
دیگه تاریخ انقضای این پست گذشت شما هنوز درگیرشی؟!
بیخیال

نه من با بقیه ی تناقضات خوراکی ها مشکلی ندارم
یاحق

هدی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

من الان اومدم اینجا و اینو دیدم
بــــــــــــی ســـــلـــــیــــــقــــــه ای از بس!
یه جا خوبی یافتیدم دوع و گوشفیلش خعلی خوبه
بیا ببرمت!

اوووه چقدر آنلاین!
همون مغازه شربت فروشی فکر کنم بهتره باشه ها
البته اگه خیلی اصرار کنی میاما،همین که یه اصفهانی حتی از نوع غیر اصیلش بخواد آدم رو یه جا مهمون کنه نباید به این سادگی ها ازش گذشت
بعله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد