قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

آقا سلام باز محرم شروع شد

آقا سلام ماه محرم شروع شد
 بازاین چه شورش است وچه ماتم شروع شد
 آقا سلام کاسه اشکی به من دهید
ماه گدایی من و چشمم شروع شد
یادم نرفته است نگاه شما به ما
از گریه های ماه محرم شروع شد
هاجر به پای روضه اصغر نشسته بود
تا اینکه جوشش دل زمزم شروع شد
آقا سلام نیت گریه نموده ایم
شیرین ترین عبادت ما هم شروع شد

نظرات 2 + ارسال نظر
شکرانه پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ http://shokraneh.blog.ir

سلام...

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم
محرمی کاش می شد که زائرت بودم

ح س ی ن . . .

+به روزم با پیشنهاد ویژه

ذکر حسین این شب ها شده گل آهنگم...


سلام برشما
خدمت میرسم

زمرد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام بربانوی همیشه استوار
این شب ها به قول استاد پناهیان
نیت است که ازورطه ی دنیای کوچک وزود گذرمون ولذت های لحظه ای وبی فایده وزیان بار نجاتمون میده.هرزمانی که به فرموده حضرت محمد(ص):درآخرالزمان خداوند بهترین های امت من راگلچین وشهید میکند فکر میکنم دلم تاب نمیاره.
وهمیشه به خدا گفتم اگه ما خارهای این زمانه هم محسوب بشیم خداوندا تو کریمی ببخش برما
ومارو به حال خودمون واگذار مکن...
ودید ووسعت فکرمون رو ازاین دنیای محبوس فراتر ببر
اللهم ارزقنا اخلاص بالنیت والعمل والبکا للحسین(ع)
ان شا الله خدا صبر عطا کنه برگناه وزندگی بیهوده
خواهرجان دراین شب ها ی آسمانی شدن حسابی التماس دعا.....

سلام بر فرمانده ی ما
استاد پناهیان که این شب ها قشنگ برجکمون اوردن پایین.
از دیشب که این جمله رو گفتن کلن مغزم داره سوت میکشه
"شما نباید از جوانان لبنان و عراق و یمن عقب بمانید!و بعید میدانم به سادگی بتوانید جلودار بمانید!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد