قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

ببند بار سفر را که یار نزدیک است

 دوباره شهر پر از شور و شوق و شیدایی است

دوباره حال همه عاشقان تماشایی است

که فصل پر زدن از انزوای تنهایی است

سفر حکایت یک اتفاق رویایی است

ببند بار سفر را که یار نزدیک است

طلوع صبح شب انتظار نزدیک است

ببین که قفل قفس را شکسته، می آیند

کبوتران حرم دسته دسته می آیند

چو موج از همه سو دلشکسته می آیند

غریب، از نفس افتاده، خسته می آیند

که باز بعد چهل شب، کنار او باشند

شبیه حضرت زینب کنار او باشند

تمام پشت سر جابر ابن عبدلله

چه عاشقانه قدم می زنند در این راه

از اشتیاق حرم راه می شود کوتاه

هر آنکه خواهد از این جام عشق، بسم الله

که این پیاده روی برترین عزاداری است

قسم به نور، که این ابتدای بیداری است

***

دوباره حال من و شعر می شود مبهم

دلی که دست خودم نیست می شود کم کم-

در آرزوی حرم غرق در غم و ماتم

اگر اجازه دهد زائرش شوم، من هم-

«غروب در نفس تنگ جاده خواهم رفت

پیاده آمده بودم، پیاده خواهم رفت» 

  

 چه طور و چگونه اش را خودم هم هنوز نفهمیده ام

اما اگر این روز ها قسمت شد و قدم هایم به بین الحرمین کربلا رسید

سلامتان را خواهم رساند؛ باشد که به حرمت سلام، سلام رسان را در حریم حرم بپذیرند.

عاجزانه و ملتمسانه طلب حلالیت میکنم از همه ی آن هایی که حقی بر گردنم دارند؛

و همه ی آن هایی که با کژ رفتاری ها و کژ گفتاری ها و ندانم کاری هایم موجبات آزردگی خاطرشان را فراهم کردم.

حلال کنید، دعاکنید، دعاگویتان خواهم بود.

یا حسین(ع)

نظرات 3 + ارسال نظر
راه نشین جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ق.ظ http://raahneshin.mihanblog.com

سلام
این لینکو حتما ببین ↓

www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/07/Fazel-Nazri-SHer-Amazing-ir-3.jpg

دوستم...بعد منزل نبود در سفر روحانی

زمرد جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ب.ظ

کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا
ترانه ی شب ها وروز هایم شده است این عبارت ،چه بد حالیست حال کسی که درحال غرق شدن است وبه کشتی نجات حسین(ع) نمیرسد. ای کسی که اذن ورود به بهشت پیدا کرده ای خواهر گلم یادت نره سند شهادتمون را از سیدجوانان اهل بهشت طلب کنی .عزیز دلم پرنده ی از قفس رها شده درلحظات اوج گرفتنت رفقای بیچاره زندونی درقفسو یادت نره.بانو شما که میدونی بدجور حالم خرابه این روزا این کلیپ رو گذاشتی که بیشتر حسرت فلاکت خودمو بخورم.التماس دعا حسابی

من که با شم که بر آن خاطر عاطر گذرم
لطف ها میکنی ای خاک درت تاج سرم
دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو
که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم
همتم بدرقه ی راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم

ملتمس دعا...منم همون دعای اتوبوسیتونو میرسونم که جمیعا حاجت روا شید

صامت یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام:)
التماس دعا داریم . . .
بعضی چیز ها سعادت میخواهد و البته لیاقت:)
برای ما هم دعا کنید که سعادت و لیاقت پابوسی آقا رو پیدا کنیم . . .

سلام
نائب الزیاره همه بودم، به امید گوشه ی نگاه عنایت مولا.
و با تمام وجودم آرزو کردم روزی همه ی خلق بشه شرکت تو این همایش چند میلیون نفری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد