قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

رویای نیمه شب

گاهی کتاب ها

باید بهانه شوند

تا لابه لای روزمرگی هایمان

دل مان برایت تنگ شود

و بودنت را آرزو کنیم...

+رویای نیمه شب به قلم مظفر سالاری

کتابی که دوستش داشتم

یک رمان عاشقانه دل انگیز

که عشق زمینی را به عشق والای عالم امکان پیوند میزند

و خواندنش را به آن هایی که دوستشان دارم توصیه میکنم

+باتشکر از خواهر جون عزیزم

نظرات 3 + ارسال نظر
هدی هستم! یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:02 ب.ظ

چون منو خیلی خیلی دوست داری اصن قبل اینکه بهم توصیه کنی خوندم

عه
احسنتم
چه فرهیخته

نیلوفر یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:22 ق.ظ

من اون موقع ها که تیزرش پخش میشد خوندم
بعد تو دلم کلی بدوبیراه گفتم به اونکه این تیزو ساخته چون برام ذهنیت ایجاد کرده بود!! همش چهره ی این عباس غزالی که ازش بدم میاد میومد جلو چشمم
کلی تلااااش کردم تا قیافه ی پسره رو تغییر دادم تو ذهنم

بابا شما خیلی فرهیخته و به روزید

وای منم دقیقا از وقتی مختار پخش شد تا مدت ها بعدش هروقت روضه گوش میکردم ناخودآگاه چهره های بازیگرا میومد تو ذهنم.
منم کلی تلاش کردم تا خوب شدم!

.... چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:16 ق.ظ

و کتاب و کتابخوانی چه خوب است برای تسکین درد و آلام کثرت های دنیا

صحیح است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد