قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

95/5/1

زین قصه هفت گنبد افلاک پرصداست...

حضرت مادر

هیچ چیزِ هیچ چیزِ هیچ چیزی

جز امید نگاه مادرانه ی شما

جر آرزوی لبخند رضایت شما و اهل بیتتان

نمی تواند ضمانت کننده ی عهد دونفره ی ما باشد

برای جفت بودنمان دعا کنید


همیشه خدایا،محبت دلها

به دلها بماند بسان دل ما...

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام عروس جان من...
بح بح ... میبینم که بالاخره قایقرانو به این خبر تاریخی خجسته منور نمودی :)
گفتنی ها رو که قبلن گفتم و نوشتم برات... با تمام احساس و تمام وجودم. تقریبا تخلیه هیجانی ام الان دیگه
فقط گفتم بیام اینجا از این تریبون خدمت آقای داماد هم تبریک عرض کنم و طبق عادات معمول ازشون بخوام خیلی خیلی هوای این رفیق خاص و فوق العاده ی ما رو داشته باشن که من به قوت میدونم نجمه چقدررر خوشبختی سزاوارشه...
دیگه هر چی کرمتونه D-: دستتون درد نکنه


خلاصه اینکه نجمه، همدیگه رو عاشق باشید
کلیه دوستان و آشنایانم دعا کنید
نگاه رضایت حضرات معصومین هم ضمانت خوشی و طراوت زندگیتون ان شاءالله
منم دلم برات تنگ شده پاشو بیا ببینمت خو ...

سلام بر نیلوفر سادات ما
منم تشکرات مجدد میکنم از پست اینستاگرامت،اینقد با احساس بود که ساعت 5 صبح که خوندمش کلی هیجان زده شدم و همون کله ی صبح رفتم مستر رو در هیجانات خودم شریک کردم
اسنادش هم موجوده

+خخخخ
بابا ما که از نوع خاص الخاص دعا گوی شما هستیم،بعله
+ایشالا دیدار به زودی،عجالتا وعده ی ما 22 مرداد

رهایی... سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:49 ب.ظ

سلاااااااااام
مبارک باشه خانوووم
به سلامتی ان شاءاله
آرزومند خوشبختیتان

سلاااام دوستم
ممنون دوست مهربونم
کجاهایی نیستی؟

درانتظار صبر چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام بر خواهر گل این روزگار
عزیزم امیدوارم عهد زمینیتان زیر عنایت معدن بی نهایت وجودوچهارده انوار مطهره الهی ونورکامل حضرت محمد مصطفی (ص)عاقبت به خیری برای شما وان شا الله ذریه های صالح درآینده رقم بزند
ازهمین جا اعلام میکنم برای حال خوشت فوق العاده خوشحالم رفیق دوست داشتنی خودم
براتون زندگی مهدوی روآرزو میکنم

سلام فرمانده
ارادت مند
سپاسگزار
ان شاالله
+کلن باید یه فصل حضوری ببینم همتونو این فضای مجازی احساساتم رو نمیتونه منتقل کنه بتون.
جبران کنم الطافتون رو به زودی ایشالا

مردی بنام شقایق یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام علیکم و رحمه الله

عه!
بسلامتی و میمنت و مبارکی و زیر سایه امام زمان عج


ان شاالله خوشتون باشه و خوشبخت باشید

اصولا این جور وقتا پیرمردا نصیحت میکنن ولی خب ما به همین جمله ی " مراقب دل هم باشید و بدانید که زندگی اصلی اون چیزی که الان میبینید و حس میکنید نیست و بسی مزخرف خواهد بود" اکتفا میکنیم.

یاعلی

علیکم السلام و رحمه الله و برکاته
سلامت باشید،خیلی ممنون

خخخخ
باتشکر از صراحت بیان
خاص ترین نوع تبریکاتی بود که تا حالا دریافتیده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد