قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

والسابقون السابقون

راستی ماجرا از چه قرار است؟

شهدای 8 سال دفاع مقدس

یکی

یکی

یکی

به آغوش خانواده ها باز میگردند

و مدافعان حرم

یکی

یکی

یکی

می روند

در این آمدن ها و رفتن ها چه سری است؟

حواست هست؟

در دنیا دارد یک اتفاق هایی می افتد

+شب سوم فاطمیه_بیت رهبری_پناهیان


بچه سید نشدم،دست خودم نیست اما

وسط روضه دلم گفت بگویم مادر...

«اللّهمّ صلّ علی فاطمة و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ما أحاط به علمک»

نظرات 4 + ارسال نظر
کبوترحرم سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام،
مطلب زیبایی گذاشتیدمخصوصا مطلب و نماهنگ «««مادر»»»!
اتفاقا سخنرانی آقای پناهیانو تو بیت دیدم واقعا جالب بود، خداحفظشون کنه
+
( ای کاش مطلبو یک مقدار بیشتر بسط میداد!!)


پ.ن:
اللهم الرزقنا توفیق الطاعه....
اللهم عجل لولیک الفرج.....
خدایا ببخش که تقوای ما با یک تق، وا میرود...

سلام
به نظر میرسید خودشون هم تصمیم داشتن بیشتر بسط بدن اما خب شدت ابراز احساسات مردم فراتر از این حرفا بود...
پ.ن:پیش بینی ها نشون میده که حالا همین یه مقدار بحث باقی موندشون رو میذارن برا محرم و اینقد کشش میدن که کل 10 شب محرم رو پوشش بده!!
(این شدید ترین انتقادیه که من به ایشون و سلسله سخنرانی هاشون دارم)

نیلوفر یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام. ما رفتیم و برگشتیم به امید اینکه شما یه پست بهارانه ی خوشگل مث هر سال نوشته باشی اینجا! کو پس؟ :) بذا بت موضوع انشا بدم:
سال تحویل خود را در شلمچه چگونه گذرانده اید؟؟ دو نمره


پ.ن
از کربلا که بیایی خواهی فهمید، فراق بهشت با آدم چه کرد... :'(

بح بح سلام برکربلایی نیلوسادات ما
وای اگه بدونی من سال تحویل شلمچه همش تو فکر تو و زهرا فرمانده بودم که سال نوتون رو تو بین الحرمین کربلا شروع کردید
خوش به حال هردوتون...
شلمچه هم همه سال نو رو با سلام بر حسین شروع کردن...

+حس هبوط آدم از بهشت

[ بدون نام ] دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
میگن سالی ک نکوست از بهارش پیداست.....
بهارتان، سالتان، عمرتان و همچنین پست های جدیدتان فاطمی بادا
به امید ظهور بهار دلها در بهار طبیعت ......(آقاجان بیا...)

+حس هبوط آدمیان زبهشت

سلام
در هیاهوی شب عید تو را گم کردیم
غافل از آنکه شما اصل بهاری آقا...

سلام بر فاطمه(س) و فرزندان فاطمه

درانتظار صبر... سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام برنجمه جان عزیز دل
نجمه جان اتفاقا من هم امسال احساسم به حضرت فاطمه فوق العاده تغییرکرده
دلم میخواهد فریاد بزنم مادررررررر
توروخداحواست به حجابم ،حیام،وآنچه که برایم به ارث گذاشته ای باشد
آخرنظر شما غوغا میکند بررفتارآدم ها.....
دلم فوق العاده گرفته دوستم دعایم کن....

سلام بر کربلایی فرمانده جان
حلاوت زیارتاتون گوارای وجودتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد