قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

گیریم

دلتگی امروزت را هم گذاشتی به حساب غروب جمعه

با فردا و فردا ها چه میکنی...؟؟؟

+

دلم می خواهد آرام صدایت کنم

"اللهــم یا شاهـد کل نجـوی"

و بگویم تو خود آرامشــی

و من خودِ خودِ بیقــراری

"الهـی و ربـی من لـی غیرک"

نظرات 1 + ارسال نظر
رهایی... جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ http://rahaiii.mihanblog.com

پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست
از بس گره زد به گره حوصله ها...
سلام بر شما دلتنگ خانوم...این روزها آشوبی ...چرا آیا؟!!
البته عجیب آرامش دهنده است همین یک جمله که الهی من لی غیرک... و صد البته که تنها تو را برای من کافیست...

سلام بر دوست گرام
عرض ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد