قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

اصبروا...صابروا...رابطوا...

این بیانات رو خوندم  خاطرات"جـــاد"برام زنده شد

چقدر این آیه رو روی آرم جاد دیده بودم و هربارنهایتا ترجمه ی تحت الفظیش رو تو ذهنم مرور کرده بودم و گذشته بودم

کاش همون وقتا یکم دقیق تر شده بودم تو معنای آیه

فراتر از بیانات استاد پناهیان خیلی میشه رو مصادیق آیه تو بعد تشکیلاتی  فکر کردا.

دریغ!

از همه ی این جست و خیز های فرهنگ نمای دانشجونمایانه مرا ذره ای تدبر در پیام آیه کافی بود

اما

بسی خوشمان آمد از انتخاب پیش کسوتان جاد

             

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ق.ظ

کامنت بالا رو بسته بودی اومدم اینجا که بهت بگم
چه امتحان حساب کنی چه نکنی، قلبم یقین داره برگزیده و لایقی که اذن دادن قطره ی این سیل عاشقی باشی..
دیدی؟ آخرش تو رفتنی شدی و من در خودم باقی موندم...
تا پیاده روی ها تموم شه و همه برگردن حالم بده ....... دعام کن


کلیشه ای شده این روزها، پیامک ها
دلم گرفته ز متنِ "به یادتان هستم ".....

سلام بر نیلوفر سادات ما
چی چی موگویی برا خودد؟
اینجا نجف...داریم میریم حرم...نائب الزیاره شما باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد