قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

اوست نشسته در نظر،من به کجا نظر کنم؟

بوی ناب بهشت می دهند همه ی نام های قشنگ تو

می گذارمشان روی  دلم

گفته بودی الجبار...

یعنی کسی که جبران میکند همه ی شکستگی های دلت را

گفته بودی المصور

یعنی کسی که از نو میسازد همه ی آنچه را ویران شده است درون دلت

گفته بودی الشافی

یعنی کسی که شفا میدهد تمام زخم های عمیق را

هوای دلم سبک می شود با زمزمه ی نام های زیباست

نفس میکشم در هوای مهربانی های نابت...

و باز طبق معمول به اینجای داستان که میرسیم

کلی حسرت و افسوس در صدایم جمع میشود که چرا نمیشود یکبار بنشینم و با تو درباره خودت حرف بزنم

 فقط از تو بگویم

چرا اینقدر آرزو و تقاضا توی زندگی هست که نمیگذارد ذهنم راحت باشد موقع عبادت

چرا اینقدر بین  من و تو فاصله هست...خدای من...

میان ادعیه ی بی شمار شیخ عباس

زیارت تو به جانم عجیب می چسبد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد