قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

و تو چه میدانی اصاب چیست!

یه روز عصر خسته و کوفته داشتم برمیگشتم خونه

تو اتوبوس یه خانوم اصفهانی غلیظ اللهجه با یه لحن و ادباتی برگشتن بم میگن وای این کارا چی چیه  شوما میکنین

تو این گرما همون چادرت بست نیس؟ این ساق دستا چی چیس کردی تو دستت ؟ حالا کی میاد این یه وجب دست تو رابیبیند...

(با عرض پوزش از ساحت لهجه شیرین اصفهانی، نهایت تلاشمو کردم لحن و لهجه منتقل بشه اما فکر کنم خیلی موفق نبودم!)

خلاصه اینکه نه این طوریا، قشنگ داشت داد میزد سرم!!

و بعد هم که دید من همین طور مبهوتانه دارم نگاش میکنم خودش چسبید به ساق دستام که از دستم درش بیاره...

یعنی الان هنوز هم از تو شوک درنیومدم! ملت اصاب ندارنا!

1.جزوه هایم پر شعر است نمیدانم کی

درس دست از شاعر شدنم بردارد

2. تبریک و تسلیت عرض میکنم ارتحال مرحوم مغفور بلاگفا رو خدمت اهالی مجازستان!(ندا می آید، نخند؛ و تلک الایام نداولها بین الناس)

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ http://hakarim2010.blogsky.com/

خب به نحوی اون در حریم خصوصی شما مداخله کرده اما از یک نگاه دیگر قصدش خیرخواهی بوده گویا

من اصلن راضی به زحمتشون نبوم باورکنید
بنده خدا اعصاب مصاب خودشو به خاطر من این طوری له کنه

مردی بنام شقایق چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام

یکی از خاصیت های شعر اینه که نمیذاره آدم درس بخونه!!!

درباره حرفا و کارای مردم هم

فاستقم کما امرت...


تشریف بیارید بلاگ خیلی بهرته
یاعلی

سلام
البته خوبی شعر خوندن اینه که آستانه تحمل آدم رو میبره بالا
و از این نظر مناسب ایام امتحانات.

مردم...:-(

زمین بلاگ اسکای که فعلن مارو زمین گیر کرده
اما اگه اینجاهم مثل بلاگفا به تاریخ پیوست میرسیم خدمت بیان
یاحق

گمنام(به دلایلی) یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:07 ب.ظ

شومام بایس بش می گفتید:
تا چشاد در آد
تا کور شی

بعدم با همون دس یکی می زدید تو دندوناش تا خورد شه
آ بش می گفتید حالا دیدی ب چ درد میخوره
بعضیا را باید اینجوری باشون برخورد کرد

اوه یاعلی...
میگم که میدونید اصاب چیست عایا;-)

پ.ن:بنابه دلائلی..؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد