قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

نذر کرده ام

یک روز که خوشحال تر بودم

بیایم و بنویسم که زندگی را باید با لذت خورد

که قایقران،قایقران نیست اگر تلاطم های دریا را تاب نیاورد

 و با ذره طوفانی،بی خیال مقصد شود و قایقش را به دست امواج وحشی دریا بسپارد

یک روز که خوشحال تر بودم

می آیم و مینویسم که "این نیز بگذرد"

مثل همیشه که همه چیز گذشته است و آب از آسیاب تکان نخورده

یک روز که خوشحال تر بودم

یک نقاشی از پاییز میگذارم

که یادم بیایید زمستان تنها فصل زندگی نیست

زندگی پاییز هم دارد...پر از رنگ...از همه رنگ...

یک روز که خوشحال تر بودم

نذرم را ادا خواهم کرد

تا روزهایی مثل حالا که خستگی و ناتوانی لای دست و پایم پیچیده است

بخوانمشان و یادم بیایید که هیچ بهار و پاییزی بی زمستان مزه نمیدهد

نظرات 2 + ارسال نظر
همسنگر سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:13 ب.ظ

حمد و سپاس خدایی را که هروقت خواستم او بود اما هر وقت او خواست نبودم...
سلااااام دوستم
امیدوارم زندگیت چهارفصل چهارفصل باشه اماااا از خدا میخوام بهارش طولانی تر از بقیه باشه...
التماس دعا

زندگی ترکیب شادی باغم است
دوست میدارم من این پیوند را
گرچه میگویند شادی بهتر است
دوست دارم گریه با لبخند را

سلام دوستم
تورا سپاس
عاقا میشه یکم از پشت سنگرت دربیای شناسایی بشی؟

sara شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام احوال شما؟ رمز یار دبستانی من؟؟؟؟؟

سلام سارا جونم
چطور متوری؟

مگه تو یار دبستانی هستی;-)
وقتی پست یار دانشگاهی نوشتم پسوردشو تقدیم میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد