قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

گوشه ای از دفتر خاطراتم

خوابم نمی آید،می آیم و روی صندلی های جلوی موکب مینشینم و غرق میشوم در حال و هوای سیل جمعیت، امشب هم طبق عادت معمول، سرم را روبه آسمان بلند میکنم و چشم میدوزم به ماه تنهای آسمان

اما این بار یاد شب های تنهایی زینب(س) و بی پناهی دخترکان حسین(ع) است که در ذهنت تداعی میشود، غم تنهایی و غربت آل الله است....بغض میکنی و باخودت میگویی لابد سکینه هم آنگاه که در این مسیر قدم میزد گاه گاهی چشمش را به آسمان می دوخت، بغض میکرد یاد پدر و عمو و برادران آتش به جان و دلش می انداخت، بی تابش میکرد...گوش کن، ماه تنهای آسمان گواهی میدهد همه را...

اما قایقران تو چه میفهمی حجم تنهایی و غربت این راه را، قدم به قدم، موکب به موکب، این همه عشق این همه شور این همه عاطفه که نثارت میکنند...

سکوت میکنی و باز به آسمان خیره میشوی، و در همین حال صدای میثم مطیعی دارد در گوشت نجوا میکند:"دنیا همیشه دارد از کربلا نشانی، ای دل خدا کند تا بر عهد خود بمانی. دنیا فریب و رنگ است تا جا بمانی از او، اما تو می توانی،خود را شکسته بسته تا کربلا رسانی..."

نظرات 5 + ارسال نظر
راه نشین چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

ای گروه سفر کرده ،گوارایتان باد زیارت حسین (ع) ...
+ زیارت قبول رفیق
خدا کنه سال آینده ماهم بتونیم تو این همایش باشکوه شرکت کنیم

ندارم غیر تو فکر و خیالی
به نفسی انت و اهلی و مالی ...

ان شاالله رزق هر ساله همه...

هنوز نیامده دلم برایتان تنگ شده مولا...ح س ی ن

آبدارچی کربلاندیده؛کربلانرفته..لیاقت نداشته.. چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام کزبلایی خوشبوی ما... .
خوش اومدی...
امیدوارم با دعای دل قشنگ و مهربون تو..من و همه ی بچه های دفتر خودمونو شکسته بسته به کربلا برسونیم .... .
دل دل میکنم برای دیدنت .. .

کربلا به رفتن نیست،به "شدن " است که اگر به "رفتن" بودشمر هم "کربلایی" بود !
شهید آوینی
کاش کربلایی شده باشیم!

وعده ی دیدار شنبه دفتر جاد از الان هم بگم هرکی دیر بیاد سوغاتی بش نمیرسه

زمرد پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام کربلایی

حجکم مقبول، سعیکم مشکور

مدفن حسین(ع) همان کعبه مخفی است که خواست خداوند برآن شده است که این بار بندگانش بارسم و معرفت حسین به دور کعبه اش طواف کنند .

ان شاالله همیشه معرفت این زیارت همراهت باشه گیس سفید جاد

شکر خدا که در پناه حسینیم...

ان شاالله
گیس سفید؟!این لقب رو قبلا به نام زدیم،بنده یه طفل نوپای جست و خیز کنان بیشتر نیستم

زمرد شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ب.ظ

هرچه فکر میکنم

جایگاه دل من از روز ازل قسمت اوبود


ای وای زغفلت که هرچه غیر او بود دروغ بود

به کاروان شما نرسیدم مولایم حسین (ع) جان دعا کن از

کاروان فرزندت مهدی (عج) جا نمانم.

زمرد شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام، ببین خواهر گلم یا خودت شخصا دست به انهدام وبلاگت میزنی یا من خودم شخصا منهدمش میکنم یکی دیگه واست میسازم.بازم مجبور شدم کامنت مربوط به پست جدیدت رو برا دو پست قبلیت بذارم .

چرا کامنت دونیت باز نمیشه، هان، بیام گوشتو بگیرم البته با کسب اجازه از بزرگتر ها

اگه به حرفم گوش بدی اونوقت این دو تا را بهت هدیه میدم

انتخاب با شماست ، تغییر را احساس کنید.

کامنت دونی پست جدید رو خودم بسته بودم خب.
البته در این که وبلاگ این جانب حالش خوب نیس که شکی نیس.
کلا شواهد نشون میده انگار یه عده ای تو قسمت مدیریت وبلاگ میان رفت و آمد میکنن خوش و خوشحال.
اصلن باید اینجا رو وقف عام کنم،کلیدشم آویزون کنم دم در خیال همه راحت شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد