قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

 دلنوشت: 

دلتنــــگی های من و شما . . .

 درد هایِ دلـــم . . .

 بمـــاند ارباب

خاطرتان را مکدر نمیکنم

حال دخترانتان چطور است؟   


شعر نوشت:

کار دلم به قرص و دوا و طبیب نیست
یک کربلا مرا ببری خــــوب می شوم!


من هــرچه دارم از کـرم دیــــده ی شماست
بی عشق تو،چوسنگ وخس وچوب میشوم!

گر کربلایی ام نکنـــی هم، نمی روم
یک عمر در فراق تو یعقوب می شوم!  


راه نشین نوشت:

آرزو یعنی

.

.

.

داشتن یه جفت پای خسته

10 کیلومتری کربلا

اربعین حسینی

نظرات 4 + ارسال نظر
صامت چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ http://sametaneh.blogfa.com

آرزو یعنی

.

.

.

داشتن یه جفت پای خسته

10 کیلومتری کربلا

اربعین حسینی

زیبا بود:)

زمرد جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام دوست خوفم مردوم های کلاس شدن برا پست هاشون رمز میذارن حالا نه اینکه ما هم رمز ونمیدونیم حال میده رمزو افشا کنم بگذریم ولی بانو خداونداجداد گرامیتان را بیامرزد با این رمز دادنتون که هرچی میخوایم وارد بشیم خطا میده انگار قسمت نیست از پستتون فیض ببریم این کامنت مربوط به پست دخترانتونه دلیل اینکه برا این پستت این کامنت رو گذاشتم جسارتا وبلاگ ازرده خارجتونه که باید کم کم عوضش کنید البته خودتون هم بهش اشاره کرده بودین هرچی رفتم کامنت بذارم نشد تا بلاخره قسمت شد دراین قسمت از نظراتم بهره مند شوید

سلام وای روان منو بهم ریخته بلاگ اسکای
چند نفر دیگه هم گفتن نمیشه کامنت بذارن! منم دلبستش اصلن نمیتونم بیخیالش شم
نه بابا رمزش همونه کیبور رو انگلیسی کن و بزن تلاش کن
موفق میشی

زمرد جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ

اگه همه تلاش هام بعد از کامنت گذاشتن برات به نتیجه میرسید چنقذه خب بودبلاخره موفق شدم منتها یه سوال فنی شما همه پشت پستی هارا اینگونه ارشاد میفرمایید یک درصد فک کن کیبورو انگلیسی نکرده واین همه صحبت نموده باشم مشکل فنی بود جانم

فکرکنم بلاگ اسکای به گروه سنیت ایراد گرفته بود فرمانده،خخخخ

مردی به نام شقایق یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام

آرزویی که بعدش میشه حسرت

تک تک نفس ها میشه حسرت
میشه دلتنگی
میشه.......

میگفتم یک کربلا مرا ببری خوب میشوم
و چه میدانستم
غم دوریت چه میکند با دل آواره ی جامانده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد