قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قصه های امیر علی

عاقا ما این برنامه ی  رادیو 7 را خیلی دوست میداریم

مخصوصا بخش قصه های امیر علی را

اصلن این برنامه  کلی طبع نوشتاریمان را قلقلک میدهد

کلی هم حالمان را خوب میکند. 

پ.ن

1)

بلاخره یه روزی همه ی آرشیو و کتاب های قصه های امیر علی رو بدست میارم

همه ی همش رو...

2)

امشب داشتم برنامه را نگاه میکردم و فکر میکردم خدایا یعنی کی میشه من این اخلاقم رو اصلاح کنم که یهو گفت:

"گفتنی است این عادت تمام دانشجویان عزیز است که روزهای پیش از امتحانات را طبق یک برنامه‏ریزی دقیق و حساب شده به یلّلی و تلّلی می‏گذرانند، تا آن موقع که شب امتحان فرا رسید و کار به دقایق و ثانیه ها کشید، بدون دغدغه و اضطراب و با خیالی راحت یکی در میان بر فرق خود و جزوه‏ها بکوبند."

3) 

محض تلطیف فضا  

نظرات 5 + ارسال نظر
راه نشین دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ

مجموعه ی چهارمش هم چاپ شد ! (قصه های امیر علی)
البته به نظر من فقط سبک منحصر به فرد طنز پردازیشه که مخاطبا رو جذب کرده وگرنه داستاناش اصلن جالب نیست!
بعد تازه دیدی که خودش چه جورری میخونتشون؟ فقط داستان هاشو باید اون جوری بخونی وگرنه مزه نداره!

عه
چهار تا؟پس من خیلی عقبم از قافله
اصلا راضی نیستم کتاباشو بهم هدیه بدیا
خیلی هم جالب هستند
ببین اینقد برنامه هاشو نگا کردم
اصلا میتونم برم به جای شخص شخیص ایشون اجراکنم،بعله

راه نشین دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ http://raahneshin.mihanblog.com/

ببین حالا من به جای قصه ها امیر علی یه کتاب جالب بهت معرفی میکنم که اگه نخوندی حتما بخونش
( عطر سنبل عطر کاج )
قیافه ی کتاب اینجوریه:
http://www.efeh.com/images/products/big/atresonbolatrekajb.jpg
نویسندش ایرانیه ولی کتاب اصلش لاتینه و از پرفروش ترین کتابهای دوسال اخیر آمریکا شده!!
میدونم جدای از بیان طنز خاص و فوق العاده ای که داره، نوع نگرش نویسنده به عنوان یه ایرانی مقیم آمریکا، نسبت به مسائل مختلف برات جالب خواهد بود ...!

+ خواستی اینو بت هدیه میدم!! (ببین چقد اقتصادی فکر میکنمــاآآآ ... هاها )

بیا من تکبر پنهان رو میدم به تو
توهم اینو بده من
به این میگن مبادله ی کالا به کالا.
من این طوری نبودما، آب و هوای اصفهان این طوریم کرده.

پ.ن:من که دارم مشروطی با چشمای خودم میبینم، شما برو سر درس و مشقت این فضای مجازی به کسی رحم نمیکنه

منم!!!! دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام.خیلی با مزه بود.
منم تولدم چندماه دیگست

خصوصی:در اس جواب بده وگر نه لو میرما:یعنی تو نمیدونی من چندماهه دنبال تکبر پنهانم و پیداش نمیکنم
باز تکرار میکنم تولدم نزدیک است.....

توضیحات تکمیلی رو که اس ام اسی عرض کردم.
اما از قضا بنده یه سری کتاب از اون نمایشگاه مذکور گرفته بودم
که یه سریش تو اتوبوس وقف درگردش شد.
این یکی در منتهی الیه سمت چپ کمد تو دفتر جاد داشت خاک میخورد،نمیدونستم که این قد طرفدار داره.
وگرنه زود تر به دادش میرسیدم:))

منم!!!! دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

یعنی تو چنین آدمی بودی و ما نمی دونستیم که خواستی این کتاب ............................................
حیف که نمیشه نظر خصوصی برات داد
سر ماجرای عزم و اراده قویتون جهت ... بهمن ماه هستم خدمتتون

بابا من خیلی خوبم شما هنوز منو کشف نکردی
واما
بهمن که دیگه فایده ای نداره مهندس جان ببین اگه از بلای طبیعی و غیر طبیعی در امان بمونیم ان شاالله 10 ام دیگه امتحانا تمومه،11 ام رو نفس میکشیم،بنده 12 ام در خدمتم.
از خدا که پنهان نیس از شما چه پنهون اصلا من تو این وادی ها نبودم اما از اونجایی که جناب دکتر گرجی و دیاریان جان! به طرز عجیبی امید و انگیزش در بنده تزریق نمودند لذا تصمیم کبری گرفتم و اینا.
نخند
بنده خیلی سعی کردم براشون توضیح بدم که اشتباه گرفتنا اما خب...!
برای شرح مبسوط بعدن خدمت میرسم
شما عجالتا دکتر رو دریاب

بی بازگشت شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ http://Binamak.blog.ir

من که تاحالا ندیدم:-) اما جالب ب نظر میاد

ببین،علاقه مند میشی حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد